Kontakt telefoniczny: 32 327 51 04, 784 938 142
Godziny pracy biura: pn. - pt. od 8.00 do 15.00
Kontakt mailowy: kontakt@taakiprezent.pl
16 października 2016
Idealne sporty na jesień

 

Jesienna aura nie sprzyja aktywnościom poza domem. Co można robić na dworze, kiedy za oknem plucha?

Jeżeli jesteśmy na co dzień aktywnymi osobami, to chłodniejsze dni czy deszcz nie mogą nas zniechęcać do uprawiania sportu.

Biegacze powinni wyposażyć się w nieprzemakalną kurtkę i buty – wtedy będą dalej mogli kontynuować bieganie bez względu na jesienną pogodę czy deszcz. Całoroczny trening nie tylko świetnie wpływa na naszą kondycję oraz wytrzymałość, ale również na hartowanie organizmu. Co bezpośrednio przekłada się na rzadsze chorowanie i lepsze samopoczucie na co dzień. Dopasowanie stroju do warunków atmosferycznych na zewnątrz sprawi, że będziemy zabezpieczeni, jeżeli chodzi o zdrowie, a równocześnie będziemy mogli nadal czerpać wiele przyjemności z treningów na zewnątrz.

Jeżeli uważasz, że jest to dla Ciebie niemożliwe, to może czas przemyśleć opcję wykupienia karnetu na siłownię na czas jesienno-zimowy, aby móc cały czas być w formie, a jednocześnie nie ryzykować przeziębieniem.

Jesień to dobry czas na spacery. Nie jest już upalnie jak w lecie, ale nadal jeszcze nie jest tak zimno jak zimą, więc można swobodnie pokonywać nawet długie dystanse. Wystarczy wyposażyć się w kalosze i parasolkę, jeżeli za oknem pada deszcz. Jesienne dni bywają również słoneczne, co zdecydowanie sprzyja długim wędrówkom wśród żółto-czerwonych drzew.

Chcąc intensywniej ćwiczyć, możemy zdecydować się na nordic walking, czyli szybki spacer z kijkami. Podstawy tego sportu jesteśmy w stanie opanować stosunkowo szybko, a co ważniejsze – może go uprawiać każdy bez względu na wiek czy kondycję. To również aktywność, która bardzo dobrze sprawdzi się jesienią. Inną odmianą szybkich chodów jest power walking, czyli bardzo intensywny marsz. Taka dyscyplina sportowa również znajdzie zastosowanie w chłodniejszych miesiącach.

Jesień nie kojarzy Ci się z niczym pozytywnym? Koniecznie wybierz się w takim razie w góry. Właśnie o tej porze roku górskie wędrówki mają najwięcej uroku! Bieszczady, Beskid czy Tatry – one wszystkie doskonale wyglądają w żółto-czerwonych barwach. Jeżeli nie jesteś zaprawionym piechurem, to wybieraj niższe szczyty i prostsze szlaki. Jesienne wędrówki po górach to idealne rozwiązanie dla osób, które nie chcą robić tego latem ze względu na zbyt wysoką temperaturę i przeludnione szlaki. Jesień to idealna pora na górski trekking.

Jedyną przeszkodą w rekreacyjnym jeżdżeniu na rowerze może być śnieg, dlatego jesienne miesiące z powodzeniem można wykorzystać na rowerowe przejażdżki. W zależności od pogody sezon może trwać nawet do połowy listopada. Rower to dobry środek transportu do pracy, szkoły, na uczelnię czy zakupy. Warto go wykorzystywać również w ten sposób, nawet jesienią. Można pokusić się o weekendową wycieczkę rowerową całą rodziną – wtedy wszyscy domownicy będą mieli możliwość spędzenia aktywnie czasu.

Jeżeli nie widzisz siebie w aktywnościach na zewnątrz, kiedy za oknem jest zimno i pada deszcz, to koniecznie ćwicz na siłowni lub w domu. Nie warto spędzić leniwie jesieni i zimy. Można skorzystać ze zróżnicowanych zajęć fitness, gdzie każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie. Na uwagę zasługuje squash, piłka siatkowa na wynajętej hali czy joga. Dobrym pomysłem jest także wybranie się na basen. Regularne treningi pływackie pozwolą na utrzymanie ciała w dobrej kondycji i przygotowanie się do wiosennych oraz letnich aktywności na zewnątrz.

Nie poddawaj się w chłodniejsze miesiące, dbaj o formę przez cały rok! Nie warto zasłaniać się zmęczeniem czy kiepską pogodą podczas jesieni. Ta pora roku jest również dobrym czasem do uprawiania sportów na zewnątrz. Wystarczy odrobina dobrej woli, trochę cieplejsze i nieprzemakalne ubrania i dalej będziemy mogli cieszyć się aktywnością na zewnątrz. Do dzieła!
 

Polecamy z naszej oferty:


Masaże
Cena od 35,00 zł
Degustacje
Cena od 175,00 zł
Pokoje Zagadek
Cena od 79,00 zł

Wszystkie pola są wymagane.