Grupa składająca się z dwóch, trzech, czterech lub pięciu osób wcale nie trafia do niego przypadkowo. Tak się kończy spacer po Bazarze Różyckiego, gdy wpadnie się w oko lokalnej szajce myślącej o łatwym zarobku. Teoretycznie, opuszczenie pokoju będzie możliwe jedynie wówczas, gdy rodziny zbiorą pieniądze na niemały okup. W praktyce można jednak spróbować wykorzystać nieobecność porywaczy i spróbować wydostać się samemu. Scenariusz będący połączeniem gry komputerowej i podchodów został zaplanowany na sześćdziesiąt minut. W tym czasie należy znaleźć sposób na wydostanie się z pokoju, choć nie uda się to bez sprytu, spostrzegawczości i kooperacji. Jeśli grupa nie ruszy głową, czekanie na zebranie okupu może się znacznie przeciągnąć, jeśli jednak wytęży umysł i zacznie ze sobą współpracować, być może przechytrzy nawet praskich porywaczy.
Od 2 do 5
Warszawa
60 minut.
Cały rok.
Poniedziałek - Piatek 16:00 - 22:00
Sobota - Niedziela 10:00 - 20:00
Minimalny wiek 13 lat.
Minimum 1 dzień przed grą.
Cztery scenariusze do wyboru:
Hannibal
Pokój Porywaczy
Wiedźman
Pokój Czarodziejki
Wszystkie pola są wymagane.