Kontakt telefoniczny:  784 938 142
Godziny pracy biura: pn. - pt. od 8.00 do 15.00
Kontakt mailowy: kontakt@taakiprezent.pl

FAQ (pytania i odpowiedzi)

Rozwiń wszystkie
Zakup prezentu
  1. Nie wiem jaki prezent wybrać.

    Jeśli masz wątpliwości co do wyboru prezentu, dopytaj o radę naszych Specjalistów ds. Udanych Prezentów - tel. 784 938 142.

    Jeśli chcesz wybór prezentu pozostawić Obdarowanemu, wybierz Taaki Bon Prezentowy, by mógł sam wybrać prezent ze zdefiniowanych propozycji.

  2. W jakim terminie otrzymam voucher? Zależy mi na czasie.

    Jeśli pilnie potrzebujesz vouchera, skorzystaj z formy Vouchera Błyskawicznego. Gotowy do wydrukowania voucher w pliku PDF otrzymasz od razu po złożeniu zamówienia na podany adres e-mail. Możliwe formy wysyłki są opisane na stronie: Dostawa voucherów.

  3. Czy muszę podać dane osoby, która otrzyma prezent?
    Nie, każdy voucher jest na okaziciela, a do przeprowadzenia rezerwacji potrzebny jest tylko unikalny kod vouchera. Jeśli natomiast na voucherze ma się znaleźć imię (dedykacja) osoby obdarowanej prosimy je umieścić w polu "życzenia".
Rezerwacja i realizacja vouchera
  1. Otrzymałem Voucher. Jak go zrealizować?

    Aby zrealizować voucher, skorzystaj z sekcji: rezerwacja. Możesz dokonać rezerwacji prezentu również telefonicznie, dzwoniąc pod numer 784 938 142.

Wymiana vouchera
  1. Czy mogę wymienić prezent?

    Oczywiście! Prezent można wymienić na inny przez pierwsze 6 miesięcy ważności vouchera. Szczegóły w Regulaminie.

Wszystkie pola są wymagane.